tisdag, augusti 29, 2006

Mobilen återfunnen!

Yoho!!! Jag har fått tillbaka min mobiltelefon! Eller, det har jag inte alls, men jag vet var den finns, nämligen hos polisen i Hässleholm. Jippie! Hämtar den antagligen på fredag, så då är jag nåbar igen, för alla som saknat mig. Äntligen!

Igår kväll hade jag blodbad i mitt kök. Först skar jag mig i fingret, djupt som bara den, och blödde ner kaklet. Sen skulle jag ta ut en kaka ur ugnen, slant, och fick ett fett brännsår på ovansidan av handen. Så nu är min vänsterhand täckt av Stålmannen-plåster som jag köpt idag. Nåt kul ska man ha när man är ledsen, och jag skulle ju ändå lägga pengar på plåster - då kan dom lika gärna vara häftiga.

Nu ska jag bege mig till ICA, köpa en pizza, och sedan ta mig hem till Malin för en Idol-kväll i goda vänners lag. Det hällregnar, så ovanstående händelseförlopp ter sig inte alls så trevligt för mig som det kunde ha gjort. Om det inte regnat. Nåja, nu går jag.

Ta det piano!